Powered By Blogger

Thursday, October 14, 2010

Hanya Kamu

Kenanglah aku tiap masa
Kerana akulah pencinta setia
Jangan pernah kau lupakan
Kenangan kita bersama

Selagi aku disini
Takkan ada yang menyakiti
Ku sulamkan nama mu
Disudut hati ku

Dengan rasa ku katakan
Kaulah idaman & impian
Aku takkan berpaling
Walau ada yang menjeling

Setia ku hanya pada mu
Walau 1000 tahun berlalu
Hanya Kamu...

"lirik neh aku 'n' mmbe aku buat..mse tu aku single lg..bermula ble kteorg lepak malam tu,ade mmbe lg sorang maen gitar..aku pn goreng la lirik sndri..ms0k beb..sbl0m tu,nk kne gta0 dlu..aku stay uma mmbe aku tyme tu..aku pn ngn mmbe blek uma die..die suh aku buat lirik lagu,die nk bg kt awek die..aku pn amek gitar n maen petik2 jew..(aku x pndai pn,huhu)..sje cari bunyi..aku egt kjap jela kn..tp x td0 lngs0ng mlam tu..lpas subuh,bru td0..akhirnya,siap la lirik neh..pendek je pn..tp mks0d dalam taw..aku x tahu la die da bg l0m kt awek die..aku pn da bg kt awek aku da..nk tnjuk aku sriously syg die,hehe..actually,aku da pas lirik neh kt s0me0ne nt0k buat lagu..hrap2 best la lagu tu nty..adi0s !"

No comments:

Post a Comment